Asi_07 sumosss98 olmadım olacaktım ameliyathane doluymuş doktorda şehir hastanesine gönderdi ama narkoz verecekti çünkü açsın demi narkoz alıcaksın demişti
sumosss98 Asi_07 bana da ac gel dediler de acaba vakum mu yoksa kaziyolar mi heyecandn soramadm doktora
Asi_07 sumosss98 genelde artık vakkumlama yöntemiyle alıyorlar ama orada öyle mi bilmiyorum şehir hastanesinde öyle ben o şekilde oldum geçmis olsun bu arada Rabbim tekrarını yaşatmasın
sumosss98 Asi_07 cok tesekkur ederim evet ogrendim vakumla aliyolarmis. Ama sonrasinda hamilelik sansim olmazsa diye korkuyorum
Asi_07 sumosss98 hiç korkmayın Rabbim ol derse olur 2 kez kürtaj oldum ilk kürtajımdan 10 ay sonra oğluma hamile kaldım ikinci kürtajımdan 5 ay sonra da kızıma çok şükür endişe etmeyin içiniz ferah tutun inşallah en hayırlı zamanda tekrar hamile kalırsınız