beyzzsenturkkk zatenikizannesi doğumu bilmiyorum ama ben burun ameliyatı oldum yan odamda doğum yapan bi kadın vardı genel olarak hastane temizliği çalışanların ilgi alakası cok güzeldi bende orayı düşünüyorum
zatenikizannesi Olumsuz yorumlarda duydum odaları küçük, kendini geliştiren bir hastane değil vs diye. O yüzden muallakta kaldım