Kızlar son bir kaç gündür sağ kasığımda ağrı var böyle yoğun bir ağrı sadece sağ tarafta otururken kalkarken ağrıyor yavaşta kalkiyorum ama neden böyle oluyor anlamıyorum çok şükür bir kanamam vs hiç olmadı sizinde ağrıyor mu ağrıyorsa ne yapıyorsunuz dinlensemde aynı 😄 kipirik durmuyor sanırım ondanda olabilir mi?