36+6 da kontrolde çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklığımın olduğunu söyledi doktor ve heran gelebilir artık sancıların olursa suyun gelirse gel dedi ama bebeğimin kilosu 2400 dü onda şimdi 38 haftalık olacağız bir hafta geçti kontrolün üstünden bebeğimin kilosu az diye biraz korktum bir sorun olur mu acaba diye doktor kilosu bizim için ideal dedi bebeğin sağlığı önemli kilosu değil dedi bir haftadır pek sancım falan yok egzersiz yapıyorum ara ara sizce açılma artmışmıdır yoksa sancı olursa mı artar 2 cm açıklıktan ne kadar sonra doğum yaptınız yaşayan var mı böyle bir durum