ozqeyenigun benim de kızıma hamileyken öyle olmuştu, ben de hiç birley yiyemiyordum hemen çıkarıyordum , doktorum ilaç vermişti ilaç sayesinde bulansa da çıkarmıyordum . 12 gibi azalmaya başlamıştı 14 gibi de geçmişti . Tuzlu kraker , peynir ekmek iyi geliyordu bana