Epiduralli normal doğum istiyorum, arkadasım böyle doğum yapıp yürüyerek bebeği kucağında çıktı çok istiyorum öyle. Evet biliyorum bebek karar vericek vs vs bunları geçin. Ben sadece o doğum hikayelerinizi merak ediyorum. Epiduralli normal doğum yapanlar var mı? Ya da nasıl doğum yaptınız ne planladınız nasıl oldu? Şimdiki aklınız olsa ne yapardınız? Tavsiyede bulunun. Her iki doğuma da kendimizi hazırlıyoruz merak etmeyin bunları geçin. Ne bekliyor bizi onu anlatın tüm gerçekliğiyle.