kızlar ya ben astım hastasıyım hastalandım grip oldum vücudumda ağrılar hissediyorum öksürük nefes darlığı baya baya nefesim daralıyor acile gittim nefesim içi hiç bir şey verilmedi gebe olduğum için ama ben bu nefes darlığını dayanamıyorum geceleri falan uyuyamıyorum evimdeki lavobaya gidiyorum yoruluyorum nefes nefese kalıyorum bugün göğüs hastalıklarına gittim sağolsun bunları verdi daha bişey kullanmadım ventolini kullandım biraz rahatladım kadın hastalıkları doktoruma sorayım diye ARANIZDA KULLANAN VAR MI 