Kızlar yaşadığım şehir kar kış..ev sahibi kirayı 14.500 den 25 e çıkardı bizde odeyemeyiz diyince de 18 bin TL ye 5 ay kadar daha oturun doğum sonrası çıkarsınız dedi 33 haftalık hamileyim.Ancak 14 bine başka ev buldun aidatı da daha uygun ama 15-20 bin arası nakliye tutacak ve mecbur kredi cekicz şimdi benim için hangisi mantıklı 2-3 ay daha oturayimmi yoksa şimdiden çıkayım mi bu evin aidat faturalarına da yetisemyz aileler de eşya toplamaya mirin kirin yapıyorlar bu arada eşim asgari ücrete çalışıyr