Kızlar merhaba yoğun bir şekilde grip geçirmiştim şu an gribim olabildiğince azaldı sadece sigara tükettiğim için hala balgamım var burnumda eskisi kadar tıkalı değil çünkü bir burun spreyi kullandım tabii eczaneye ve doktora da danışaraktan ama öksürüğüm devam ettiği için öksürük çok fazla mide bulantısı yapıyor ve yediklerimi bile kusacak derecesine geliyorum daha önce böyle bir şey yaşadınız mı bundan nasıl kurtuldunuz pekmez tereyağı ve limon karışımını gördüm burada onu denedim ama bana hiç yaramadı
Sadece İstifar ettim onu içtikten bir 2 saat sonra geri istifar ettim öksürük olunca hiç bir şey yiyesim gelmiyor yemek ortasında öksürük geldi mi direk yediğimi de çıkarasım geliyor bulantı ilaçı da kullanıyorum ilk kullandığımda çok güzel fayda ediyordu şu an yaklaşık 2-3 gğndpr bulantı ilaçı da fayda etmiyor yardım lütfennnn