twomom9 Kızlar sezaryen de dikiş atılıyor yapıştırma değil diyenleri okudum forumda. Bütün doktorlar o şekilde mi yapıyor ameliyatı bilgisi olan varsa yazar mı?
umutluanneadayi twomom9 hepsi aynı yapıyor normal dikiş atılıyor yapıştırma yok 8 ay oldu doğum yapalı ama hızlı iyileşme yaşadım sorun yaşamadım
ayso5 twomom9 ben 2022 de yaptım ip kendiliğinden düştü yapistirmali mi oluyor öyle bilmiyorum tabi dediğim şekilde bant vardi üstünde ama sonradan gidip ip vs aldirmadim kendiliğinden düştü
twomom9 umutluanneadayi normal dikiş izi belli oluyor mu mesela yapıştırma bir çizgi gibi oluyor bu daha mı belirgin?
umutluanneadayi twomom9 bende çizgi gibi duruyor bence diken kişi ile alakalı olduğunu düşünüyorum pansumanı yaptırdığım zaman kim dikti estetik dikiş yapmış denilmişti
twomom9 semahayall ya bugün bir akrabama sordum hayır yapıştırma yaptılar ama başında ve sonunda dikiş oluyor onları alıyorlar dedi. İyice kafam karıştı bende gittiğimde sorucam.
semahayall twomom9 ben ilk doğumumu özelde yaptım , yapıştırmada da başında ve sonunda ip oluyor zaten , o ip zamanla kendi düşüyor , allahım inşallah yapıştırmadır, diğeri beni ürküttü , siz kaç haftalık hamilesiniz , hangi doktora gidiyorsunuz
twomom9 semahayall ben Mersin’de değildim yeni geldim doğumu burada yapacağım doktor araştırıyorum bende.
oyku_sevo Bende özelde gecen yıl sezeryan oldum yapıştırma yaptılar çpk güzel ve estetik durdu. Şimdi yine doğurcam mersin sehir hastanesinde olmayı düşünüyorum çünkü durumumuz şıkışık inşallah yapiştırms yaparlar
zeynnpks oyku_sevo kolaylıklar diliyorum öncelikle. Hangi doktora gidiyorsunuz ve memnun musunuz süreçten acaba