kızlar 4 haftalık hamileyim dün gece kanamam oldu bugün de kontrolüm vardı kanama olunca alttan muayene etti doktor ve kese istenilen biçimde, boyutta değilmiş sağlıksız gebelik olduğunu söyledi ona rağmen ayrıntılı ultrasona gönderdi sonuç yine aynı, 2 güne bir beta takibi yaparsak bile beta değerin düşecek ilk beta 197. ikinci 800 1 hafta sonra gel tekrar ultrasonla bakıp gebeliği sonlandıralım dedi böyle birşey yaşayan yada duyan var mı hani bir umut kese düzelmesi yada ne biliyim herhangi birsey olur