Merhabalar yanımda refakatçi kalacak kimse yok özele gitsem eşimle kızım kalacak ama özele bütçem yetmiyor beni sıkıntıya sokacak, ben ilk doğumumu dikişsiz kesisiz gerçekleştirdim ve hemen ayağa kalktım bu doğumda da Allah izin verirse o şekilde olur inşallah, kendim doğurucam ben zaten bu kadar para vermeyi mantıklı bulmuyorum özele devlette refakatçi olmadan yapabilir miyim acaba eşim sadece görüşme saatlerinde gelse bu 2. Doğumum olacak yapabilir miyim ?