Ben 22 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim. 47 kiloyken hamile kaldım ama benim kilom 47-49 arası sürekli değişir ve asla 49 üstüne çıkmazdı şimdi 60 kilo oldum. 47 kilodan hesaplarsam 22 haftada 13 kilo almışım. Elimde yüzümde kollarımda hiç bir şekilde belirgin kilo farkım yok ama karnım çok hızlı çıktı. Bu çok mu sağlıksız? Ne yapmalıyım ?