Aysvays 6+0 midem kötü sürekli böyle huzursuz ama kusma yok iştahım çok açık. Böyledi daha kötü hem iştahım çok açık hem midem kötü huzursuz ve sürekli boş gibi, 4 5 gündür böyle
lpapatya Mucizem02 Benim ilk gebeliğim de asla bulantı vs yoktu. Bu gebeliğim o kadar zor geçiyor ki.. Hamilelikten hamileliğe ve kişiden kişiyle değişiyor 🌸
reyyannihle Mucizem02 diğer belirtiler daha sonra başlıyor yada kimisinde hiç belirti olmuyor ben iki gebeliğim de hiçbir belirti yaşamadım bunda da hepsini yaşıyorum
Mucizem02 reyyannihle İnşallah çok teşekkür ederim ilk olunca baya bir acemiyim belirti olmadıkça yok galiba diyorum 😔
benimbebegimm Mucizem02 evet çok normal benim 7. Haftaya kadar belirtim hiç yoktu 7. Haftada yemeklerden tiksinme başladı sadece 🙂
Mucizem02 benimbebegimm Umarım sağlıklı bebislerimiz olur da önemli değil yeterki sağlıkla kucağımiza alalım 🥹