bebisleben Kızlar meraktan yapıyoruz işte böyle şeyler 😂 Bebeğin ultrason resmini atıp bebeğim nasıl gözükecek diyoruz birkaç bunu yapıp bebeği olunca kıyaslayan çok benzer diyen var mıdır merak ettim yoksa sallıyor mu bu yapay zeka 😂😂
suragungor bebisleben bana suluboya cizimi gibi bisey yapti gercek bebek goruntusu yapamazmis oyle dedi sinir oldum valla ben daha atmiyorum ona foto herkese yapiyo bana gelince tuhaf tuhaf kurallar cikariyo😂😂
kartanesi___ bebisleben Kız sallıyor tabii nereden bilecek🤣zaten hemene hemen herkese aynı bebeği yapıyor
bebisleben melisasak35 ultrasondaki yüzünü benzetmeye çalışıyor 😂 sosyal medyada çok gördüm yapay zeka ile yapıp doğunca koyan benzer duruyor da 😂
melisasak35 bebisleben yapay zekayla artık herşeyi yapıyorlar şaşıyorum ama yapay zekanın bunu ileriye dönük bilip yapcagını sanmıyorum ya okadar gelişmedik daha :)
mom_51 İlk foto benden o zaman. Heves ettim yaptım. Benden böyle bebek çıkması imkansız. Çünkü bende eşimde esmeriz 🤣🤣
mom_51 suragungor Banada öyle çıkıyordu yüzünü yakın çek sadece anca öyle yapıyor bacım. Birde doğduktan sonraki görünümünü fotoğraf olarak dönüştür diyince yapıyor
bebisleben Almirolie benim bebenin ultrason resmine bakarak nerdeyse mahallenin muhtarına kadar benzettiler bi bana benzetemediler 😂
deletedmom43191 bebisleben tabi canim teknoloji kac gebe görmüş acaba doktorlar binlerce milyonlarca hastaya bakıyor sonucta