seyyydaaaaa sezaryen sonrası göbekte incelme ve aşırı bir hassasiyet hissi var mı sizde de yanlışlıkla külodum değdiğinde bile nasıl canım yanıyor geçecek mi bu acı ne zaman geçecek ya da 🥺
gvnrzz seyyydaaaaa kesinlikle normal camasır değil sezeryan sonrası için yüksek belli camasırlar var onlardan alın. Ben asla giyemezdim normali
melisasak35 seyyydaaaaa çok normal ben ilk 1 ay karnıma dokunamıyordum iç çamaşırı giyemiyodum dokununca yanıyo gibi değişik bi acıydı zamanla geçiyor malesef
seyyydaaaaa melisasak35 ne kadar sürede geçti sizinki;( bir de benim karnım çok fazla büyüyüp gerilmişti onun da etkisi var herhalde balon gibi indi şiödi ama o acı fena
gvnrzz seyyydaaaaa benim acı yoktu da uyusukluk vardı deride. O da dokununca karıncalanma gibi değişik bişe hissettiriyodu. Onun gecmesi aylar bulmustu