alpinannesii44 Selma kızlar 13 haftadayım ultrasonu yüklediğimde nubs ve ramzi teorisine göre kız dedi chat gbt sizinde bakıp doğru çıkan varmı merak ettim 😊
Strongirl_ alpinannesii44 benimmini de bildi 🌸🩷 yanlış hatırlamıyorsam 12 14. Haftalara ait resim attığında kız demişti.
alpinannesii44 senaakck Benimde 12.hafta görüntüsüydü Suan 13.haftadayım doktorum söylemedi emin değilim sanki çıkıntı var gibi anlamadım demişti
Strongirl_ alpinannesii44 15+3 de öğrendim kız olduğunu. İki oglum var onları 12-13. Haftalarda öğrenmiştim.
irmb alpinannesii44 haftasını hatırlamıyorum ama her gittiğimde atmıştım ultrason kağıdını hep kıza benzediğini söylemişti