hhandan benim bebem 52 cm doğdu yenidoğan tulumlardan 8-10 tane var galiba ama yetmediği zamanlar oldu kimi zaman çiş taştı kimi zaman gece 3 4 kere üst değiştirmek durumunda kaldım 1-3 ay kıyafetlerini giydirdim bol zıbın büyük olsada bişey olmaz şuan 1.3 aylık bebem 3-6 ay kıyafetleride giydirmeye başladım oluyor çünkü garip bi şekilde 😅yani demem o ki herkes yenidoğan kıyafeti az al diyor ama ben hala kullanıyorum makina boş durmuyor.. yenidoğan yazan değilde 1-3 ay kıyafetlerinden 8-10 tane takım tulum artık hangisini isterseniz onlardan alın bence, ben alt üst takım 2 tane var arada giydiriyorum tulum daha kullanışlı tercihim çıtçıtlı olanlar gece fermuarlı olanları giydirince üstü çok açılıyor..