Kızlar merhaba 9+4 hamileyim. Çok zor bir gebelik geçiriyorum halsizlik bi kenara bulantı ve kusmam çok fazla yediğim içtiğim midemde durmuyor böyle olunca bütün hayat kalitem etkilendi. Dün doktoruma gittim mide bulantı hapımı değiştirdi zofer 4mg verdi. Bu ilacı kanser hastaları kemoterapi kullanan hastalara veriyorlarmış çok etkili bir mide bulantısı hapıymış. Eczacıyla da konuştum bu kadar etkili ilacın bebeğe zararı olur mu diye ama sıkıntı olmayacağını söyledi. Prospektüsü okuduğumda hamile kadınların kullanımında bebeklerde yarık dudak vakalarının görüldüğünü yazıyordu. Dün akşam bulantıma dayanamayıp bir tane içtim ve gerçekten iyi geldi günler sonra ilk kez kusmadım. Ama haliyle endişe ediyorum. Aranızda veya çevresinde kullanan arkadaşlar var mı? Olumsuz etki görenler var mı?