yaseminkarakus0728 pengumommy benimde yarın 5+2 olucak randevu aldım yarın gidicem inşallah gözükür ya
emirelisa pengumommy ben beş haftalıktım vajinal muayene oldu beklenmeyen bi hamilelik olduğu için . Ama tabi doğru değil diyorlar . O şekilde bana söylemişti
eyllgrl pengumommy 8 de gidin hem kese hem kalp atışı görürsünüz bir daha kalp atışı için gitmeniz gerekecek çünkü
bebissss pengumommy kan alır sen hem kese hem bebeği hem kalp atışını dinlemek istersen 2 hafta sonra git
pengumommy yaseminkarakus0728 bende salı kan verdim tekrardan beta HCG için Perşembe belki gözükür diye bekledim ama bilemiyorum gozukurmu gozukmezmi
emirelisa pengumommy büyüklerimiz öyle diyor bilmiyorum doğruluğunu tabi ne kadar doğru . Ama tabi beklemende fayda var ☺️😘
pengumommy eyllgrl bende biraz bekleme taraftarıyım ama biraz idrar yanmam var bir de kimyasal gebelik olunca ister istemez endişeleniyorum en ufak seyde
Busranur_mnts pengumommy çok erken canım bem beta 2 bindi 5+2de vajinalde göremedim 6 haftada git görürsün
esrayde pengumommy bence beklemelisin bu süreç biraz strese sokuyor. 7. Haftanda gidersen hepsini görürsün inşallah
Budiss_Moms pengumommy betam 1835 di ama gözükmedi kese. O yüzden en az 2000 üstü olması lazım. Ozmn kadar beta takibi yapsan daha iyi olur. Zaman geçmiyor farkındayım ama napalım bekliycez