Kizlar merhaba benim 40 im çıktı kanamam bitmişti çok gelmedi zaten sezeryan oldum oglum 2 ay 10 günlük oldu 2 ayı doldurduğu dan 3 gün sonra regli oldum emziriyorum fakat korumadi beni normal regli zamanım gibiydi hatta çok aşırı ağrım olurdu olmadı 4-5 gün sonra bitti diye abdestimi falan aldım 2-3 gün sonra tekrar kanamam oldu hatta çamur gibi bir kanama oldu o arada da sanki çişim gelmiş tutamayacakmisim gibi bir his vardı istemsizce yine 3 - 4 gün bir kanamam oldu bitti gibiydi bugün leke leke gelmiş yine böyle bı durum yaşayan varmi normalmi yoksa anormal bı seymi bilemiyorum tecrübe eden varsa cevap yazarsa sevinirim