sakarbirhanim yerine gore degisiyor sanirim benide 1-1,5 ayda bir ariyor rutin tahlil vermeye cagiriyor asi icin ariyor gebelik okulu varmis oranin wp grubuna aldilar her sali ve persembe dersler oluyor ama gitmedim hic saglik ocagindaki hemsirem cok iyi genelde ilac yazdirmaya ya da kan vermeye gidiyorum ay benim gebem gelmis gel kalp atisinida dinleyelim diyor o aramasa ben kafama gore gidip arada tahlil veriyorum 😂