Zeyno321 bebek programinda yıkıyorum ben aslında normalde başta bozulmamisti ya bı kaç kere attigimdan yada sanırım kısa programada atmış olabilirim siktirmayida çok fazla yaptım herhalde hatrlamiyorum çünkü 4 senelik babynest 2021de aldiydim yatma yerinin sünger yapısı bozuldu dalgalı gibi oldu hani yatınca düzeliyor o yüzden sorun etmiyorum belki ütü basarsam düzelir onuda bilmiyorum denemedim çünkü. Ama 30 derecede 800 yada 1200 Luk ayarda yaptırabilirsin. 800 bazen sikmayabilir kaba olduğu için.