Genede kontrol amaçlı bi gidin içiniz rahat olsun ben ilk gebeliğimde diz üstü yolda düşmüştüm hemen doktorumu arayıp hastaneye gittik önlem amaçlı genede bakıldı doktorum o zaman popo üstü düşmediysen karnına da gelmediyse diz üstü düştüğünde bişey olmaz demişti