ilkiminannesi görüşmeye gittim net olarak şundan tutmadı diyemediler tablo cok iyiydi çünkü onlarda bilemiyor benim biraz tsh dalgalı cıkıyodu onu dedim onun için kan istedi anti tpo anti tg falan onlarda baya 600-700 cıktı tiroidle ilgili bi sorun var anlaşılan dahileyeye sonuc gösterecegim tüp bebek doktorunada attım oda dönüş yapacak bakalım ne diyecekler önce bunu çözüp ikinci transfere başlayacağım şuan bekliyorum