Lova İki kese vardı sonra 1 kese kaldı . Bu durumu yaşayan var mı ? Kan oluyor hafif sağlıklı hamileliğim için çok korkuyorum acaba nasıl olacak diye .. Yaşayan var mı ?
Esrasrgn Lova ben aynı durumdayım iki kese var biri boş dedi dr. Muhtemelen oluşmaz dedi şuana kadar oluşsaydı oluşurdu dedi. Kendi kendine kaybolcakmış. Bir umut içinin dolmasını bekliyorum😂
2prensesannesiiii Lova bitane kız videoda ikizini anne karnında yediğini anlatıyordu😅 hatta ikizimi yemiş miyim emmiş miyim diye tabir kullandı üzücü anne için ama ben o zaman anlatışına çok gülmüştüm 🥹 diğer bebişinizi sağlıcakla alın kucağınıza inşallah🙏🏻🌸