damla6565 bakteri varsa onu bilemem ama benim 5-6 lökosit, epitel ve eritorist gozuktugunde bir şey vermemislerdi. Hatta son tahlilimde sadece lökosit çıktı 15 başka bir şey yok. İdrar kulturleri temiz geldiği için doktorlar bir şey vermiyor. Çünkü üreyen bir şey yok. Bol bol su varsa kuşburnu veya gün içinde limonlu su. Ağrı yanma olursa o zaman veririz demişti. Sebebini de açıkladı. Rahim ve mesane birbirine duvar olduğu için bebeğin yaptığı baskı sebebiyle mesane tam boşalmıyor. İçeride kalan idrarın sonucu da bu şekilde çıkıyor diye. Tüm gebelik boyunca şase veya antibiyotik kullananlar var çok gerekli mi bilmiyorum. Enfeksiyon elbette zararlı ama tüm doktorlar kültürleriniz temizse ve bakteri yoksa aktif enfeksiyon demeyiz bol su ile geçer diyor. Sanırım biz anneler olarak korkuyoruz biraz. Ben yine manurol yazdirmagi düşündüm doktor durdurdu. Üç gün önceki idrarın temiz anlık yükselme olabklir bol su iç diyerek. Allah’a emanet yavrular, çok güçlü korunuyorlar eminim.