Ozgulkcr01 bende ikili test yaptım ama sonucuna bile bakmadım gidip zaten zaman aşımı da oldu Allah sağlık versin diyorum sizin de durum kötü ama devlette süreç hep zor ilerler uğraşli yorucu biraz durumumuz olsaydı özele yine gider doğumumu yapar çıkardım ama 2. Çocuk o kadar parayı özele vermektense cocuklarima harcarim zoruma gitmez annelik boyle işte hep kendinden veriyorsun