Uyusanne isyo merhaba yeni gördüm yazdığınızı. Valla daha önce de arkadaşım doğum yaptı ben hiç öyle giren çıkan felan görmedim doğumhaneye. Özel oda derken neyi kastettiğinizi anlamadım ama.
Uyusanne isyo ha yok olmaz olur mu var tabiki. Hatta şöyle söyleyim ben 2 Kişilik oda var mı bilmiyorum. Gördüklerim hep tek kişilikti.
Uyusanne isyo rica ederim. Salı günü kontrole gidicem eğer unutmazsam muhakkak yine kesin bi bilgi alır size söylerim 😊
[silindi] isyo ankaralı değilim ama sayfasını instagramamım olmamasına rağmen takip ediyorum doktor gerçekten iyi fikrime ne kadar önem verirsin bilmem ama bilgimi paylaşmak istedim. https://www.instagram.com/op.dr.haliseyolli/
isyo [silindi] yaa🥰 bu ince düşüncen beni aşırı mutlu etti🌸🌸 başka bi doktorla anlaştım ama teşekkür ederim 🌸