melikeyaren31 Kızlar 6 + 4 haftadayım akıntım çogu zaman olmuyor sizce normalmi bakıyorum hep yazmışlar akıntım çok fazla diye bende hiç yok denecek kadar merak ettim sadece cevaplarsanız sevinirim