Bende 34 haftalıgım ıkıncı gebelıgım ılkındede bırakamadım hatta aşerdim tütüne diyebilirim bunda da asla bırakamıyorum azaltmak ıstedım ama ne yaparsam yapayım ilk aklıma sıgara gelıyo malesef doktorumada soyledım az içmeye calıs madem en azından dedı bıde sezeryan olucak genel yapmıyo sıgara ıctıgım ıcın 🫤