Masalmom_ Melisssa3 yani onu blmyrm ama genelde kiz erken dogar diyorlar sanirim ama benim kizim 41. Haftada dogdu🤗🤗
beyzzsenturkkk Melisssa3 kızım 38+6 da doğdu ben hep erkek bebeklerin geç doğduğunu biliyorum öyle gördüm yani
Keziban Melisssa3 ilk kızım 40 + 6 ikinci kızım 40 + 2’de doğdu bence kızlar daha geç geliyor erkeklerin adı çıkmış🤣
deletedmom43191 Melisssa3 erken doğum denen bisey yoktur dogum tetiklenmisse dogum gerçekleşir kiz da erkek de normal zamanda veya geç doğabilir benim 2 oglum 1 kizim var 40 haftada doğdular hepsi
seher_3590 Melisssa3 erkek bebek geç doğar derler kız erken ama benim kızım tam 40.haftada doğmuştu 😃
borulcem Melisssa3 ilk kızımı 39+4 de doğurdum şuan ikinci kızıma gebeyim 37+0 iz bakalım bu ne zaman gelecek 😊
Zehrailly Melisssa3 Oğlum 40+0 da vajinal doğumla doğdu şimdi kızıma hamileyim o da doğduktan sonra görücez bakalım hangisi erken hangisi geç doğuyormuş 😂
happybusey Benim bildiğim kıza nazlı derler geç gelir diye biliyorum yani erkek de erken geliyo duydum tabi degisen çok var
aybarssmomm Benim oğlum 36+1de gelmeye kalktı sancılarımı durdurduk serumla iğneyle, doktorum bunlar 1 hafta tutar en azından prematüre sayılmaz demişti gerçekten de öyle oldu 37+1 de dünyaya geldi yaramaz sıpam :)
Alya05 Melisssa3 genelde erkek derler ama Benm kızım38+4 le sezaryen le doğdu sezaryen olmasaydı belki dahada giderdi Allah bilir Kuzenimin erkekti dün akşam doğurdu 36 haftalık doğdu
nazli0306 Melisssa3 ilk bebeğim erkek 41+4 de doğdu valla hiç gelmesi yoktu bence cinsiyet ile alakalı bir durum değil bu
el_as1 Melisssa3 genelde kız derler ama belli de olmuyor sezeryan doğum zaten olursa kızda oğlan da 38 haftadan sonraya çok bırakılmıyor diye biliyorum