Momlife_ Ahahah bizimki de cinsiyetini göstermedi hep ekşi yedim, kesem yuvarlak fln çevremdeki herkes kız dedi. Özele gittim %90 erkek dedi, doktora şey demiştim “ben bunu şimdi nasıl sevicem” doktor da gülmüştü bende güldüm tabi sonradan kurban vereneee oğluşum da oğluşum moduna girdim 😅😅😅💙💙🐣🐣