nouro3535 Biz İzmir genetik te yaptırdık doktorum orayı önerdi California ya gitti pazartesi verdim kanı bakalım bekliyorum .. hayırlı sonuçlar alalım inşAllh Peki memnun kaldın mı
ghostty nouro3535 kaldım evet bir sıkıntı yaşamadım. Zaten arkadaşlarımın çoğu genoksa yaptırdı. Herkes memnundu. Güzel sonuçlar alın siz de inşallah🤗