5 Ocak’ta test yaptım ikinci çizgi silik çıktı ve aynı gün bir ped’i doldurmayacak kadar az pembe bir kanamam oldu ayın 6’sında hiçbir şey yoktu ayın 7’sinde tekrar yine pembe kırmızımsı böyle bir kanama oldu doktora gittim rahimde sıvı gördü ve betam 1.20 çıkıyor hep adetime 6 gün var 3 test yaptım erken de dahil çok silik çizgiler çıkıyor ama betam artmıyor. Yaşayan var mı