Hasibeglsm Canım kendine bir şişe al suyunu ona doldur kabuk tarçın koy birde limon ben hamileliğimin başından beri bu şekilde içiyorum suyumu ödem şişliğim olmaması adına gerçekten de faydası oluyor. Şuan 5 ayın içindeyim inşallahta olmaz. Yeşil salata en iyi bağırsak çalıştırıcı ve ödem attırıcı yanında bol su tüketerek ye eminim faydasını göreceksiniz.