fatmanurr50 Arkadaşlar emzik alırken ilk olarak 0-6 ay olarak mı tercih edeceksiniz yoksa 0-2 ay olarak mı başlamak gerekiyor acaba?
Seloloo fatmanurr50 philips 0-6 olarak aldım henüz kullanmadık arkadaşım da öyle alınca tavsiyesine uydum
mom_51 0-6 ay al bence. 0-2 ayların uçları çok küçük çerçevesi bebeklerin ağzında iz yapıyor. Yazık ucundan ucundan emmesin yorulmasın ☺️🫶
fatmanurr50 @buse2507 @Seloloo @3kedili2bebekli @mom_51 teşekkürler bende şimdi araştırırken hangi modelini alsam diye bakıyordum acaba 0-6 büyük gelir almaz mı ağzına diye düşündüm 0-2 ay olduğunu görünce sorayım dedim. O zaman 0-6 ay alayım bende.
mom_51 fatmanurr50 aslımda modeşi bebek seçiyor çiçeğim ya. Mesela benim kızlar awenti asla almadılar. Ucuz bakkal emziği aldılar