ebruilker seldaozd Bende 2 gün kanama olmuştu regl diye düşündüm ama hamileymişim sol kasığımda hafif batmalar oluyodu tam renl günümde gidip test yaptım pozitifti
yesimd31 seldaozd canım bişey görünmüyo bi kaç gün sonra tekrarla testi yada kan testi ver varsa kandada çıkar
selenhuseyin seldaozd çizgiyi göremedim canım yarın sabah ilk idrarınla yap birde bi kaç gün üst üstte yap yapalım takip et o şekilde 🙁
ahsnsna Bende 20 aralıkta regl oldum 25 ine kadar. Uygulamada 4 Ocak gösteriyordu 1-3-4 ocağı değerlendirdik. Benimde kasıklarımda batma gibi ağrı oluyor ama test yapmadım. Gecikme olursa yapayım diye düşünüyorum ama çokta merak ediyorum