Geçen ay vücudum bana o kadar yalan sinyaller verdi ki artık hiçbir belirtiyi gebeliğe yormuyorum :) Hatta forumu bu ay az önce ilk defa açtım okadar ümitsizimki artık hiç aklımda yok üzmüyorumda kendimi hayırlısı diyip geçiyorum 🙂 yinede belirtiler 21 aydır yani bebiş istediğimizden beri hep aynı - göğüs hassasiyeti + kasık batması (tipik regli belirtisi) sizde durumlar nasıl ? 🌸