nehiraras Buseea0279 bende bunla yaptım az önce elim ayağım titriyor bu test bozuk olabilir çok, pozitif veriyomuş erken gebelik alıp bakcam
bennanneyim 5 dakika içinde çiktiysa testi tekrarla. Bu marka çok yalancı pozitif veriyor. Başka marka dene
Buseea0279 zenan1111 ya aslında hemen çıktı ama kimisi cok yalancı veriyor diyor ö yüzden Emin olamadım
nehiraras Buseea0279 bugün aynısını yaşadım erken gebelik aldım çıkmadı yarın da ilk idrarla yapıp içimi rahatlatcam yalancı pozitif veriyo
Buseea0279 nehiraras bende senle aynı yim uzun zamandir deniyorum ö yüzden şuan heyecandan elim ayağım titriyor gerçekten
Buseea0279 Nurkhrmnn 1 dk içinde çıktı ama kimisi yalancı diyor bilemedim kafam karıştı yarin tekrar farklı marka testle denicem
Nurkhrmnn Buseea0279 hemen çıktıysa net hamilesin kuruma çizgisi nerdeyse en az 1 - 2 saati geçtikten sonra çıkıyor benimde başıma geldi 2. ye hamileyim benim de hemen çıktı ama sizinkinden daha az belirgindi sonra erken gebelik testi aldım net çizgi çıktı
birumut_ Buseea0279 kız bu kadar belirgindi yalancı olmaz bence hamilesin ama sen gene de kan ver netleştirmek için ümit olmayalım 🤍🤍
Kurabiyeannesi Sanki kuruma gibi ya benim de başıma geldi böyle gölge gibiyse grili gibi kuruma çizgisi ama yok ikinci çizgi pembe gibiyse hamilesin canım