Kzılar selam dün betam 163 tü akşam üstü kahverengi lekelenmem oldu dayanamadım bugün hastaneye gittim tahliller yapıldı betam 97 düşmüş doktor ultrasonlamuayene bile etmeden kimyasal gebelik dedi iki düşüğüm oldu içim rahat etsn en azından muayene istiyorm belki düşüktür ilaç verirsiniz dememe rağmen hiç bişey değişmez kimyasal deyip muayene etmedi ama eve ağlayarak geldim lekelenmem çok az ve hala kahverengi bu durumda olan varmı ya da geçirdi mi ve sonrasında sağlıklı bir gebelik oluştu mu