Zıbını ilk ay için biraz fazla alın bence. Çünkü çabuk kirletiyorlar. Bazen minik kazalar olabiliyor. Mesela ben 0-3 ay olarak 10 adet zıbın aldım. Yeterli olacaktır. Takım olarak yeni doğan 5 tane var. Gerisini doğunca kilo alımına göre almayı planlıyorum kuzum