2cocuk2kopek Tosuncuk aynen 40 gun rapor hakkin var eger bu sene icinde hic kullanmadiysan ama acileyetin olan birsey yoksa vermiyolar benim erken dogum mesela 10 +10 20 gun vericek toplam direk 20 vermiyo. 20 gun sonra dogum raporuma cikicam
AnlatmayaGerekYok deletedmom832 yok ya hayatta torpil falan yapmazlar. Benim kalçamda problem çıktı adım atamayacak duruma geldim bir anda. 10 gün rapor verdi kadın doğum. Ardından geçmedi bi 10 gün daha verdi ki gerçekten kötüydüm o süreçte de fizik tedaviye gittim ama teşhis konulmadı bi türlü. Ve tabi yürüyemiyodum. Ardından ortopediye gittim orada teşhis konuldu ve yürümem yasaklandı yürürsem kalçamı kırabilirim çünkü ve 30 gün rapor verdi ortopedi doktoru. Şimdi de bugün doldu o 30 gün 32+0da doğum iznine çıktım. İnsan kaynaklarını aradım hiçbir problem yok dedi bana.
nilosum Nills sgkya maaş hesabıma yatsın rapor parası diye talimat verdim hesabıma yatıyo yoksa pttden alınıyomuş bende ilk defa rapor aldım yeni öğrendim
Yasminzuyka 2cocuk2kopek Hadi ya tek sefer ixin mi gecerli 40 gun. Forumlarda 40 diyo ama ben de anlayamadim bi isyerine soracagim. Iki kere 10, 5 ve 3 gun aldim simdiye kadar 28 gun oldu toplam ama hala cok kotuyum ise gitsem bile bi kosede bayilir kalirim ya da butun gun kusarim heryere :(((
2cocuk2kopek Yasminzuyka 12 gun hakkin kalmis sadece senede 40 gun hakkin var cunku. Kac haftaliksin ki
Yasminzuyka 14 +3 deyim daha cok basinda ama sabah asiri bulanti kusmam oluyor ancak ogleden sonra 2 3 gibi agzima bi lokma alabiliyorum su haram oldu zaten surekli serum takiliyo...
denizcik Kızlar şimdi gördüm başlığı. Memurlarda tek hekim raporu 40 gün, heyet raporu 6 ay. Mesela ben kaç aydır raporluyum kanama nedeniyle riskli durumum olduğu için. Heyet raporu alırsanız 30 günlük sorun olmıcaktır.
nilosum riskli olduğum için 30+30+30 90 gündür raporluyum dahada verir mi doğuma kadar doktorum bilmiyorum
Nills nilosum ben normalde asgari ücret alıyorum. Sgk 1 ay için ne kadar yatırıyor acaba bilgin var mı?
nilosum Nills ocak ayının 11inde hastaneye yattım ben yani ayın 11inden sonuna kadar 20 gün için 1585 yattı ayın 24ünde yatıyo şubat ayıda full raporluydum bakalım onunkini daha almadım
Sukriyecanli Ben özel sektörde çalışıyorum. 37 ye kadarcalisir raporu aldım. Çünkü o doğum öncesindeki beş haftayı doğum sonrsi bebeğimle geçireyim istedim. ☺
Yenihamile11 AnlatmayaGerekYok 30 günlük rapor hakkı mi var anliyamadim Tek bildiğim yıllık.olarak 6 haftayı geçmeyen rapor alma hakkin var zaten