mathicoo Selam kızlar, 21. Hafta ve ilk gebeliğim. Kıpırdanmalar başladı fakat ben daha çok kasık bölgemde altlara yakın yerde hissediyorum normal mi sizce?
Bykessra mathicoo 25+5 im ve bende bazen kasığıma yakın hissediyorum doktor normal karnının her yerinde hissedebilirsin sabit durmuyor demişti
deryaozturkk Bir şey sorucam bende 21. Haftadayım bugün sol kasık bölgem ağrıyor sizde de oldu mu hiç
ozlemyilmaz60 Normal canım bebek büyüdükçe göbek hizasına gelecek bende o haftalarda endişe ediyordum ama şimdi göğüs kafesime vuruyor 😅
ghostty mathicoo ben de 20. haftamdayım, aynısı. Hala rahim kısmımda. Ama karnım büyümeye başladı, yeri ayarlanıyor😆
busu1 mathicoo 21 haftayım Evet benimde çok asagida solda veya ortada vuruyor göbek çıkıntımın başlayan yerinde
mathicoo Teşekkür ederim hepinize içim rahatladı 😁 haftalar ilerledikçe endişelerim de artıyor inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alıp rahatlarız 🫠