Hangi inositolü kullanıyorsunuz ve ya kullanıp hamile kaldınız?
saziye06
aybuk6 proxyfemin kullanıyorum içinde folikte var çok iyi dedi doktorum
saziye06 ocean polyinositol kullanmıştım ben doktorumun önerisiyle
Merhaba bende de varmış yeni öğrendim doktorum Myo Flo önerdi 1 haftadır kullanıyorum
Fertinol kullanıyorum
Pikassos kullandim ama pek bir işe yaramadi gibi