nasminan 26sında doğumum var doktorum çok iyi ondan yana rahatım ama odaya geldikten sonra süreç ilgi nasıl oluyor , sanırım 1 öğün yemek oluyor şerbet falan . Spinal olacagı için çok stresliyim ameliyathane ortamında konuşuyorlar mı rahatlatmak için ?
serapasil23 nasminan normal şartlarda memorialde 3 öğün sizin ve refakatçinin yemeği oluyor. Tabi bir süre hasta olan kisinin sıvı beslenmesini sağlıyorlar. Taburcu olunacağı zaman o kahvaltı ayrı özel bir kahvaltı
kokyar Sezeryan 2. Doğumum olacak benimde fiyatını biliyor muydunuz birde spinal ücreti alınıyor mu ayrı olarakk
nasminan kokyar 42 bin tl normalde ama memur indirimi oluyor bize 36 38 bin arasında ekstra ücret yok
serapasil23 nurellaaa__ normal doğumda 1 gece, emin olmamakla birlikte sezeryanda 2 gece olabilir. Ama sezeryan için emin değilim.
Sahra1221 nasminan Uğur hocanın daha fazla oluyormuş o yüzden merak ettim doktorunuz kim diye. Bir sorayım onunkini de
edaece21 nasminan konuşuyorlar sohbet ediyorlar ayrıca senin başucunda hemşire oluyor ilgileniyor korktugun gibi olmuyor
nasminan kokyar muhteşem ilgili bir doktor , ona denk gelmem büyük şans benim için 22sinde sezeryan icn tahlilleri vereceğiz biz de