yesimd31 kahvesever__ öyle yapıyorum canım🌺 bide yemekten sonra dahada bi ağırlık çöküyo üstüme nedense
Yazmelegi_ kahvesever__ esim de öyle diyo😁 doğunca karar ver gidip çıkartalım kimliği diye. Sağlıkla zamanında gelsin de nasıl olsa karar veririm😍
myangelson kahvesever__ arkadaşımın kızı vardı çok severdi uykuyu 😄 daha 3 aylıkken bile gece uyanmazdi hiç 😄😄
jalepone kahvesever__ biz de bu gün arkadaşlarla dışarda yiyelim diye konuştuk eğer olmazsa da evde dünden kalma pırasa kavurma ve ezogelin çorbası var bir de yoğurtla yeriz artık 😄
bohembircadi kahvesever__ Hiçbir şey yapmadım yapmaya da üşeniyorum bugün 🥲 Geçen günden lahana sarması ve mercimek çorbası var.