20 gün önce doğum yaptım. Yoğunluk yok ise mümkün mertebe herkesi tekli koyuyorlar. Ama yoğunluk var ise iki kişi kalıyorsunuz. Erkek refakatçi vardı, koridorda dolanamıyor ama çoçugun boy kilo kan takipleri için hemşire odasına gelip gittiklerini gördüm açıkçası