Ben ilk hamileliyimdede ilk haftalarda uzanınca veya yatınca sanki kalbim karnımda vuruyormuş gibi hissediyordum. Şimdi yine hamilelik belirtilerim oluyor test yaptım silik çıktı daha reglime 4 gün var. Şimdide aynı şeyi yaşıyorum kalbim hızlı çarpıyo ve karnımda hissediyorum o çarpıntıyı. Başına böyıe bişey gelen oldumu?