Zeyno321 Kızlar bir haftadır falan kabizdim ama zorlads olsa yapıyodum suan yapamıyorum popomun üstüne oturunca bile ağrıyor doguma girerkenki popoya vuran agri gibi, ağır kabiz olduğum icin mi yoksa acillik durum olabilir mi gitmem gerekir mi
Es07 Kadın doğumcuna durumdan bahset Gerekirse ilaç verirdi sana Kuru kayısı, incir,hurma,su tüket bol bol
Zeyno321 Es07 devlet hastanesi kontrollüyüm akşama kadar beklicem biraz yatınca geçer belki agri yoksa giderim artık acile randevum haftaya var en erken
Es07 Zeyno321 34 ve sonrası randevusuz da alınıyor diye biliyorum Her hastane farklıysa bilmiyorum ama
Zeyno321 Es07 simdi arac yokta gidemem acaba önemli bise olabilir ki diye buraya sormak istedim kizimdada dogumda popom agrimisti briwz tedirgin oldum:(